Letiště Mnichov – Cestování nás baví

Letiště Mnichov

Letadlo nám odlétá v 11:40 hod., takže by nám by stačilo vyrazit z domova někdy kolem druhé hodiny v noci. Ale po zkušenosti, kdy jsme kvůli třem dopravním nehodám na dálnici nestihli letadlo do Švédska, jsme se rozhodli nic neriskovat. Do Mnichova vyrážíme z preventivních důvodů o den dřív a přespíme tam . Jistota je jistota.

Ubytování vybíráme v penzionu Joe´s Polo Ranche. Za noc pro dvě osoby, parkování na 10 dní a odvoz na letiště a zpátky platíme 70€. Hostel je příjemný, voda ve sprše teplá, WC a sprchy čisté. Internet, přesto že byl avizovaný zdarma, je dostupný pouze za poplatek 3€. Platby pouze v hotovosti, karty neberou. Podobně jsem dopadli i v místní hospodě, kde jsme si chtěli dát pivo a ráno snídani. Zapomněli jsme si s sebou vzít eura, tak jsme offline, bez pivka a bez snídaně. Ještě, že nám zbyly ty dvě housky a sušenky :-D
Na letiště se necháváme odvést cca 3 hodiny před odletem a hned se necháváme odbavit, dokud nejsou fronty. Před celní kontrolu vcházíme od odletové haly. Je zde bezplatný internet a lehké občerstvení kupujeme za rozumné ceny, které jsou výrazně nižší než na letišti v Praze. Káva za 70 Kč a litrová voda Evian rovněž za 70 Kč.